Obecno�� na rynku kilkunastu du�ych koncern�w produkuj�cych sprz�t Car Audio, w konsekwencji potop lepszych i gorszych urz�dze� o r�nej charakterystyce cenowo - funkcjonalno - jako�ciowej sprawia, �e cz�sto z uwagi na brak podstawowej wiedzy wybieramy sprz�t opieraj�c si� tylko na doznaniach wzrokowych, zakup jest wynikiem r�nych akcji promocyjno-reklamowych lub jest to wyraz zaufania do ulubionej firmy.
W niniejszym poradniku przedstawimy zasadnicze zasady doboru sprz�tu w zale�no�ci od potrzeb, rodzaju s�uchanej muzyki, posiadanego samochodu i zasobno�ci portfela, wyka�emy, co wzi�� pod uwag�, aby w razie potrzeby m�c rozbudowa� w przysz�o�ci nasz zestaw. Wspomnimy te�, co zrobi� by poprawi� jako�� d�wi�ku sprz�tu fabrycznie zamontowanego w naszym samochodzie.
Gor�co zach�camy do lektury.
|